BUJ

Kā es varu saņemt savu preci ?

Dēļ ārkārtas situācijas valstī preci ir iespējams saņemt ar DPD kurjerpasta starpniecību vai OMNIVA pakomātos. Preces piegādes laiks 2-3 darba dienas, pēc maksājuma saņemšanas. Maksimālais piegādes laiks 14dienas.

Vai es varu norēķināties skaidrā naudā ?

Jā, uz vietas iegādājoties preces mūsu birojā.

Vai ir iespēja saņemt priekšapmaksas rēķinu un kā notiek to apmaksa ?

Juridiskām personām ir iespēja saņemt priekšapmaksas rēķinu. Rēķins tiks nosūtīts uz Jūsu norādīto e-pasta adresi un tas ir jāapmaksā līdz norādītajam datumam.

Ko darīt, ja esmu saņēmis bojātu preci un vēlos to atdot ?

Produktus, ar kuru kvalitāti neesat apmierināts, Jūs varat nekavējoties atdot kurjeram piegādes brīdī. Ja esat pamanījis kvalitātes neatbilstību, pēc kurjera došanās prom, lūdzu, sazinieties ar mums 24 stundu laikā pēc piegādes rakstot e-pastu: info@forteh.lv aprakstot situāciju pēc iespējas precīzāk. Papildus uz info@forteh.lv jānosūta bojāto preču fotogrāfija. Ja Jūs informējat mūs par sliktas kvalitātes produktiem pēc vairāk nekā 24 stundām, kas pagājuši kopš piegādes brīzā, mēs nevarēsim nodrošināt, ka situācija tiks atrisināta par labu klientam.

Kāds ir ierīces garantijas periods ?

Visām ierīcēm, kā to nosaka Latvijas Republikas likumdošana, tiek nodrošināta divu gadu garantija.

Kas ir nepieciešams, lai ierīci nodotu garantijas remontam ?

Lai ierīci nodotu garantijas remontam, ir nepieciešama garantijas karte vai pavadzīme, kas tika izsniegta produkta/ierīces iegādes brīdī.

Biežāk uzdotie jautājumi

Ja ir radies kāds cits jautājums, uz kuru šeit neatradāt sev vēlamo atbildi, droši sazinaties ar mums spežot ŠEIT.

DARBA LAIKI

P-Pk. 08-18.00
S-Sv. Slēgts

E-PASTS

info@forteh.lv

TELEFONS

+371 26638989
+371 22375677

0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsAtgriezties uz veiaklu